נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
ערב טוב !
16 אפר | 22:28
אורח [ התחבר/י ]
152 מחוברים
1 בחדר השיחה 
90 גברים, 62 נשים
לכתיבת סיפור חדש
ראשי
שתף ב- FB
+1 Google
קוביית מידע
זכויות יוצרים
  • כל תוכן שיועלה על ידי הגולשים לאתר ההכרויות נפגשים הינו באחריות הגולש שהעלה אותו. למען הסר ספק, יש לכבד את כל הדינים החלים על זכויות יוצרים, לרבות ובפרט (אך לא רק) חוק זכויות היוצרים 1911 ולא לעשות שימוש בחומרים של יוצרים אחרים מבלי הסכמתם המפורשת.
  • מצאתם סיפור שאיננו מקורי, הוא מועתק, משוכפל ו/או שחלים עליו זכויות יוצרים ? אנא צרו איתנו קשר ונטפל בכך באופן מיידי !
"אני ואתה נשנה את העולם" האומנם?
אי אפשר לשנות את העולם כשבכל בקום בעולם נלחמים והורגים אחד את השני,אם זה בכלל טריטוריה,בגלל עוני,בגלל שינאה בכלל כפיה דתית וטרוריסטים שמתפוצצים או מפוצצים מטעני רבי עוצמה כדי לגרום  כמה שיותר אנשים חפים מפשע למות.

האימרה ואהבת את  רעך כמוך הוא משפט יפה אבל לא ישים. מכיוון שכל אדם שונה מהאחר ומונע ממה שהושפע כל חייו למד וינק. רק האדם עצמו ועם עצמו יכול לעשות שינוי בחייו הוא. ישנם 8 מיליארד בני אדם בעולם כשכמה מיליארדים אין להם מה לאכול או שחיים עם משכורת רעב של 100 יורו לחודש. דתות שונות אמונות שונות תרבות אחרת ועוד ועוד.

אז לשנות את העולם צריכה כל מדינה לשנות במדינה שלה בעם את מה שצריך לתקן.

אז בואו נתחיל במקום שאנו חיים ארץ ישראל.הסולידריות לא צריכה להיות סולידריות רגעית,רק כשיש לנו אסון לאומי,פיגוע,חיילים שנופלים בקרב או אדם שזקווק לתרומה לעבור ניתוח יקר כי אם לא הוא ימות,אז כולנו נרתמים ותורמים,ולמוחורת הכל נשכח..מגיל הרך צריך ללמד אהבה לזולת סבלנות וקבלת האחר,אהבה ללא תנאי,עזרה לזולת, למחוק מהלקסיקון מאיפה אתה,אתה אשכנזי או ספרדי? אתה חרדי דתי או חילוני? שאלות כאלה צריך למחוק כי זה יוצר אנטגוניזם הרחקה וכוד אין לאומר יותר אתם ואנחנו. אנו כולם ישראלים וכולנו חיים יחד,ברגע שהחלטנו לחיות בארץ הזו אז כולנו בעלי אותו שיוויון זכויות. סה פיני,צריך להחליף דיסקט.רק מי שממורמר ומרגיש מקופח פותח שוב ושוב את הנושא העדדי. O.K נעשו טעויות בשלטון מפאי.אבל זה העבר. גם גרמניה רצחה בנו 6000.000 יהודים נרצחו על ידי הנאצים,ועובדה היום יש לנו קשרים מצויינים עם גרמניה.לא כל הגרמנים רצחו בנו.הילד של אותו נאצי שרצח מה הוא אשם? האבא שלו במידה ולא היה נאצי, מה הוא אשם? אז בואו לא נעשה הכללה. ואם אנחנו רוצים להתקדם, אז לא לדוש יותר בעבר נקודה.
נכתב על ידי I am spiritual perso, גבר בן 62 מבחו"ל, בתאריך 16/07/2016
(סיפור זה נצפה 3,880 פעמים)
לסיפור זה לא נכתבו תגובות     [ להוספת תגובה ]
סיפורים נוספים של I am spiritual perso