נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
צהריים טובים !
28 מרץ | 16:14
אורח [ התחבר/י ]
124 מחוברים
2 בחדר השיחה 
84 גברים, 40 נשים

ערן

גבר, בן 62, גרוש
גן יבנה, ישראל (253161)

עזרהעזרה
התמונות שלי
תמונה ראשית
5.2
5 גולשים
2.67
3 גולשים
4
6 גולשים
4
3 גולשים
3.33
3 גולשים
מערכת יחסים בעיני היא
זה לפנק תמיד את בת הזוג ולא מחפש לקבל. לדבר על הכול ולבלות כמה שיותר ולבנות את האהבה אמיתית לשמר אותה ולגוון לרמת הכיף .הספונטניות, כי אם לא זה יתמוסס. לכן אני מחפש בת זוג שיודעת מה היא בדיוק רוצה.שהיה לה גם את הספיס שלה ושלי כי אני לא בנוי למשחקים. כי אני עברתי הכול בחיים בטוב, וברע אני מחויב לאישה שיודעת לכבד, בלי משחקים, לי חשוב למצוא אישה טובה, לחשיבה מחוץ לקופסה ,ספונטנית .
ממש בקצרה
שמי ערן בן 62 אני גרוש ומתגורר ב- גן יבנה. אני מחפש קשר למטרת מע' יחסים. יש לי ילד אחד שגר איתי, ההשכלה שלי היא תואר שני, תחום העיסוק שלי הוא ביטחון ומצבי הכלכלי מבוסס. המוצא שלי ספרדי, השקפותי הפוליטיות נוטות למרכז. אני יהודי חילוני. אני דובר איטלקית, אנגלית, יוונית, סינית, ספרדית, עברית, ערבית, פורטוגזית, המזל שלי הוא עקרב. חיות המחמד שלי הן : ארנבת, דגים, כלב, סוס, תוכי. אני לא מעשן ואני לא שותה אלכוהול.
מראה חיצוני
אני נראה טוב מאוד ומבנה הגוף שלי חטוב. שיערי חלק בצבע שחור ועיני כחולות. הגובה שלי: 174 ס"מ.
אני מחפש
נשים בגילאים : 45 עד: 60
בטווח : 60 ק"מ מגן יבנה, ישראל
מצב משפחתי : פרודה, גרושה, אלמנה
קשר מסוג : הורות משותפת, מע' יחסים
בגובה : 160 עד 172 ס"מ
מבנה גוף : חטוב, סקסי, רזה
השכלה : תואר ראשון, תואר שני
הרגלי שתיה : לא שותה
זיקה לדת : חילוני
תמונות : בעלי תמונה בלבד
אני מספר על עצמי ש...
אני בעלים של חברה לחקירות ואבטחה בינלאומית באטליה השתקעתי בארץ עקב אסון ומות פתאומי של בת הזוג שלי. אני מגדל את הילדה לבד מגיל 3 וחצי וכיום היא בת 17 .מחפש זוגיות כנה. אמיתית וישרה. ובשקיפות מלאה, ללא משחקי אגו, ופירגון בכבוד הדדי, וללא קינאה. בסובלנות, וסבלנות ברמת המקרו, והמיקרו של החיים. אני ללא בעיות כלכליות ,ואני לא בנוי לסטוצים או משחקים. החיים זה ליהנות מהחיים ולחייך. ובצורה נעימה. לי אישה זה עולם ומלאוהו לא משחקים באישה נקודה.אוהב לירקוד , ולבלות ולהפתיע במובן חיובי בלבד.קצת עלי בעל תואר שני ,חטוב וחלק , בעל תחבבים רבים.
בילויים ותחביבים
אני אוהב לבלות ב : בתי קפה, הופעות חיות, מוזיאונים, מסיבות, מסעדות, סטנד אפ, ערב בבית, פאבים, קולנוע, קונצרטים/אופרה, תיאטרון
התחביבים שלי הם : בישול, בעלי חיים, הליכה ברגל, טיולים, כתיבה, מוסיקה, סוסים, ספורט, צלילה, ריקוד
מוסיקה ואוכל
מוזיקה מועדפת : ים תיכונית, ישראלית, לטינית, פופ, שירים ישנים
מאכלים אהובים : איטלקי, ברביקיו, דרום אמריקאי, יווני, מאכלי ים, מקסיקני, סיני, ספרדי, צמחוני, תאילנדי
רוצה לפגוש
מאמין ואופטמי לגבי עולם האהבה. אני מבקש ממני ומי בת הזוג יושר אמינות, כנות ,סובלנות ,וסבלנות, זוגיות של כבוד, , בתקשורת בונה בצורה נכונה ומפרגנת. הכול על השולחן בשקיפות מלאה. כי זוגיות. זה עולם של פירגון,וספיס משוטף וכבוד הדדי מבקש לראות תמונה, אמיתית.